ریسرچ پوزیشن زیست شناسی سرطان دانشگاه درکسل

ریسرچ پوزیشن زیست شناسی سرطان دانشگاه درکسل

زیست شناسی سرطان (Cancer Biology)

سرطان عامل اصلی مرگ و میر انسان است که رشد سلول‌های غیرقابل تنظیم در اندام‌های مختلف را شامل می‌شود. علل سرطان متنوع است و فقط تا حدی شناخته شده است، که نشان دهنده یک سوال بیولوژیکی پیچیده است که به یک رویکرد چند رشته ای و “کل نگر” نیاز دارد.

مشابه با علت سرطان، هم تشخیص زودهنگام و هم درمان موثر اکثر سرطان ها در انتظار شناسایی بیومارکرهای خاص و اهداف مولکولی است که سلول های سرطانی را از سلول های طبیعی در بافت های مختلف متمایز می کند. در نتیجه، بهبود رژیم‌های درمانی برای سرطان‌های مختلف به شدت به درک عمیق از اولین رویدادهای مولکولی زمینه‌ساز شروع سرطان تا مراحل بعدی پیشرفت و تهاجم آن بستگی دارد.

بنابراین، بهبود درک ما از سرطان و تقویت مجموعه درمانی ما مستلزم آموزش نسل جدیدی از زیست شناسان سرطان است که قادرند محققان بالینی را به سمت ابزارهای تشخیصی و درمانی جدید بر اساس بینش عمیق و تحقیقات مولکولی هدایت کنند.

هدف در دوره کارشناسی ارشد

دانشجویانی که این برنامه کارشناسی ارشد را انتخاب می‌کنند به درک مسیرهای مولکولی اساسی تاثیر گذار در شروع سرطان، ویژگی‌های حیاتی سلول‌های آغازگر سرطان، تعامل آنها با ریزمحیط تومور و ویژگی‌های مولکولی آن‌ها می‌پردازند. هر دانشجو در یک زیرمجموعه انتخابی از سخنرانی های تعاملی شرکت می کند که به جنبه های مختلف تحقیقات اولیه سرطان می پردازد و بر انواع سرطان های خاص تمرکز می کند تا مفاهیم کلی در شروع و درمان سرطان را استنتاج کند.

مهلت درخواست

آخرین مهلت درخواست برای کارشناسی ارشد زیست شناسی سرطان: ۱۵ می

شرایط مورد نیاز جهت اپلای

هزینه درخواست 75 دلار آمریکا مورد نیاز است.

۱-نمرات آزمون مورد نیاز

آزمون GRE برای پذیرش در برنامه MS زیست شناسی سرطان لازم نیست. متقاضیان بین المللی باید تسلط به زبان انگلیسی را با ارائه نمره معتبر در آزمون انگلیسی TOEFL) یا آزمون زبان انگلیسی IELTS نشان دهند.

۲-Essay/Personal Statement

دلایل خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه Drexel  را در ۵۰۰ کلمه باید توضیح دهید. برنامه های شغلی کوتاه مدت و بلند مدت شما و اینکه در آینده چه هدفی را می‌خواهد.

۳-رزومه

پس از ارسال درخواست، رزومه خود را به عنوان بخشی از درخواست پذیرش یا از طریق پورتال Discover Drexel بارگذاری کنید.

۴-توصیهنامه

 برای این پوزیشن۳ عدد توصیه نامه مورد نیاز است.

مشاهده ریسرچ پوزیشن های به روز

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *