نرم افزار ChemOffice و ChemDraw

نرم افزار ChemOffice

در مورد نرم افزار ChemOffice بیشتر بدانید

نرم افزار ChemOffice

 

ChemOffice مجموعه ای از ابزارهای بهره‌وری شخصی از نظر علمی هوشمند و یکپارچه است که به دانشمندان کمک می‌کند تا به طور مؤثر کار خود را پیگیری کنند، درک عمیق‌تری از داده‌های خود به دست آورند و گزارش‌های علمی را به‌طور حرفه‌ای و کارآمد تولید کنند.

ChemOffice مجموعه‌ای شامل برنامه های زیر است:

ChemDraw توسط صدها هزار دانشمند در سراسر جهان برای ترسیم سریع و موثر مولکول ها و واکنش ها برای استفاده در اسناد و دفترچه های آزمایشگاه الکترونیکی، جستجو در پایگاه های داده و تولید نام های دقیق از ساختارها و پیش بینی خواص و طیف ها استفاده می شود.

ChemDraw موارد شیمیایی را به صفحات گسترده اکسل اضافه می کند تا شیمیدانان بتوانند از تجزیه و تحلیل، مرتب سازی و ابزارهای سازماندهی اکسل برای دستکاری و غنی سازی مجموعه های ترکیبات و داده ها و کشف روابط ساختار-فعالیت استفاده کنند.

Chem3D مدل‌های سه‌بعدی تولید می‌کند تا شیمیدان‌ها بتوانند ترکیبات خود را به صورت سه بعدی ببینند تا شکل و خواص را برای به حداکثر رساندن فعالیت یا ویژگی ارزیابی کنند.

ChemFinder یک سیستم پایگاه داده شخصی هوشمند شیمیایی است که دانشمندان از آن برای سازماندهی ترکیبات خود و جستجو و ارتباط ساختارها با خواص استفاده می کنند.

ChemOffice شامل نسخه‌های شخصی اختیاری برنامه‌های E-Notebook ELN و Inventory برای ثبت آزمایش‌ها و نتایج آن‌ها و ردیابی نمونه‌ها و مکان‌های آنها در مجموعه یکپارچه از برنامه‌های کاربردی هوشمند علمی است.

ChemOffice بهره وری شخصی دانشمندان را افزایش می دهد و به آنها کمک می کند تا ترکیبات، واکنش ها و ویژگی های مرتبط خود را سازماندهی و کاوش نمایند تا داده ها به اطلاعات عملی تبدیل شوند و تصمیمات با اطمینان بیشتری اتخاذ شود.

در مورد نرم افزار ChemDraw بیشتر بدانید

نرم افزار ChemDraw

ChemDraw ابزار طراحی کامل انتخابی برای شیمیدانان و زیست شناسان برای ایجاد نقشه های آماده انتشار و از نظر علمی هوشمند برای استفاده در ELN ها، پایگاه های داده و نشریات و برای پرس و جو از پایگاه داده های شیمیایی است که اکنون شامل SciFinder® می شود.

نرم افزار ChemDraw یک راه حل ترسیم واحد است که هم شیمیدانان و هم زیست شناسان می توانند به آن اعتماد کنند تا مواد آلی، آلی فلزی، پلیمری و بیوپلیمری  (شامل اسیدهای آمینه، پپتیدها و توالی های DNA و RNA) را به طور دقیق پردازش و نمایش دهد و با اشکال پیشرفته استریوشیمی مقابله کند.

شیمیدانان می توانند از ChemDraw برای ترسیم و ارسال جستجوی ترکیبات شیمیایی و واکنش مستقیما به SciFinder استفاده کنند، بدون اینکه برش و چسباندن وقت گیر داشته باشد.

دانشمندان می توانند با استفاده از مجموعه گسترده ای از الگوهای بیولوژیکی و اشیاء ترسیمی برای ایجاد تصاویر قانع کننده از سلول ها و مسیرها، از جمله اشیاء شیمیایی زنده در صورت نیاز، بین تحقیقات و ایده ها به سرعت، به طور مؤثر و با دقت ارتباط برقرار کنند.

دانشمندان با استفاده از ChemDraw برای پیش بینی خواص، تولید طیف، ساخت نام‌های صحیح IUPAC و محاسبه استوکیومتری واکنش، در زمان صرفه‌جویی می‌کنند و دقت داده‌ها را افزایش می‌دهند.

با استفاده از نرم افزار ChemDraw بدون توجه به نوع شیمی و نوع ساختار، ترکیبات یا ساختارهای مورد علاقه را با سرعت و دقت بیشتری پیدا کنید. نتایج بهتر از جستجوها و صرف زمان کمتر برای جستجو زمان بیشتری برای علم ایجاد می کند.

نرم افزار ChemDraw پیشروترین برنامه طراحی علمی در جهان است. صدها هزار کاربر از سهولت استفاده، خروجی با کیفیت بالا، هوش شیمیایی قوی، مجموعه ای غنی از ابزارهای بیولوژیکی و ادغام در مجموعه حرفه ای ChemOffice و بسیاری از محصولات شخص ثالث بهره می برند.

نرم افزار ChemDraw

نرم افزار ChemDraw شامل برنامه های زیر است:

نرم افزار ChemDraw توسط صدها هزار دانشمند در سراسر جهان برای ترسیم سریع و موثر مولکول ها، واکنش ها و موجودات بیولوژیکی و مسیرهایی برای استفاده در اسناد استفاده می شود. نرم افزار ChemDraw برای جستجو در پایگاه های داده مانند SciFinder و برای تولید نام های دقیق از ساختارها و پیش بینی خواص و طیف ها استفاده می شود.

ChemDraw Cloud: طراحی ساختار مورد علاقه شما به علاوه دسترسی آسان به فایل های ChemDraw را فراهم می کند.

ChemDraw از طریق هوش مصنوعی، قسمتی را به صفحات گسترده اکسل اضافه می کند تا شیمیدانان بتوانند از تجزیه و تحلیل، مرتب سازی و ابزارهای سازماندهی اکسل برای دستکاری و غنی سازی بیشتر مجموعه های ترکیبات و داده ها و کشف روابط ساختار-فعالیت استفاده کنند.

ChemFinder Std یک سیستم پایگاه داده شخصی هوشمند شیمیایی است که دانشمندان از آن برای سازماندهی ترکیبات خود و جستجو و ارتباط ساختارها با خواص استفاده می کنند.

ChemScript یک زبان برنامه نویسی است که قدرت پردازش ساختار شیمیایی زیربنایی ChemOffice را در اختیار توسعه دهندگانی قرار می دهد که می خواهند ساختارها را دستکاری کنند و فرآیندها را خودکار کنند.

نرم افزار ChemDraw مجموعه ای غنی از ابزارهای با کاربرد آسان را برای شیمیدانان و زیست شناسان برای ایجاد نقشه های آماده انتشار و با معنی علمی از مولکول ها، واکنش ها و موجودیت ها و مسیرهای بیولوژیکی و برای تولید ویژگی های مرتبط، نام های سیستماتیک و طیف ها ارائه می دهد.

با شرکت در دوره کارآموزی طراحی دارو ژنیران، دانش خود را درباره نرم افزار ChemOffice و ChemDraw افزایش دهید:

دوره مهارت آموزی طراحی دارو

 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *